Współpraca z grupą VIVE została zaingurowana projektem ADAPTACJA, którego ideą było dawanie drugiego życia tekstyliom.

W ramach kampanii próbowaliśmy uwrażliwić Polaków na problem wykorzystania zasobów oraz wpływu produkcji odzieży na środowisko oraz zachęcić ich do bardziej świadomych decyzji konsumenckich. Na przykładzie bawełny, która jest kluczowym materiałem w przemyśle tekstylnym, staraliśmy się pokazać skalę problemu (wysokie zużycie wody, użycie pestycydów, wydatkowanie energii, zanieczyszczenie wód i gleb, produkowane odpady) i zachęcić konsumentów do kupowania odzieży używanej jako alternatywy dla nowej odzieży.

Współpraca w ramach projektu miała za zadanie pokazać, że odpady tekstylne można adaptować w atrakcyjny sposób, oszczędzając tym samym cenne zasoby i chroniąc środowisko. W ramach akcji w sprzedaży pojawiły się casualowe torby wykonane w całości z tkanin pochodzących z recyklingu, zaprojektowane przez projektanta Mariusza Przybylskiego, z których cały dochód przekazywany był na projekty przyrodnicze prowadzone przez WWF Polska. Każda taka torba symbolicznie oszczędza 2600 litrów wody – jest to ilość potrzebna do wyprodukowania torby z konwencjonalnej, niecertyfikowanej bawełny podobnej wielkości.

Kampania obejmowała szeroką komunikację na temat korzyści dla środowiska wynikających z recyklingu, a także wspólny udział w targach Slow Weekend w charakterze edukacyjnym i promocyjnym.