Projekt „OSTOYA DLA WILKÓW” obejmuje wsparcie finansowe marki OstoyaPernod Ricard na rzecz programu WWF ochrony wilków w Polsce.

Dzięki grantowi możemy m.in. prowadzić badania genetyczne wilka na terenie Karpat, tak aby wdrożyć skuteczny plan ochrony tego gatunku.  Akcję promuje spot z udziałem ambasadora WWF Marcina Dorocińskiego. Wyborowa Pernod Ricard, właściciel marki Ostoya Vodka, właściciel marki Ostoya Vodka, podejmuje działania, które mają na celu odpowiedzialny rozwój biznesu z poszanowaniem dla środowiska naturalnego, chroniącego bioróżnorodność i pozwalającego oszczędzać wodę i energię. Ten kierunek rozwoju, przyjęty globalnie, ma odzwierciedlenie w działaniach, które mają miejsce w Polsce. Przykładowo, jednym z najważniejszych aspektów modernizacji kolumny destylacyjnej w zakładach produkcyjnych w Poznaniu, było nie tylko poprawienie jakości wytwarzanego spirytusu, ale również troska o ograniczenie emisji zanieczyszczeń i zużycia energii.